Reklamacje

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: atest@e-klamki.pl lub drogą pocztową na adres 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3 .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3.

Okres gwarancji producenta wynosi 24 miesiące. Więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć w naszym Regulaminie sprzedaży.

W celu złożenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Hurtownia ATEST, 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3


Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w tym miejscu.


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl