Reklamacje
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: atest@e-klamki.pl lub drogą pocztową na adres 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3 .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3.
Okres gwarancji producenta wynosi 24 miesiące. Więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć w naszym Regulaminie sprzedaży.
W celu złożenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: Hurtownia ATEST, 22-100 Chełm, ul. Hutnicza 3
Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w tym miejscu.